det regnar pärlsocker.

Idag är det en "jag vill ha dag!"
Det känns som om det finns tusen saker som jag vill ha. Önskar att jag hade en konto med oändligt mycket pengar, så jag kunde gå från affär til affär och bara köpa saker. Onödiga saker!
En grej som jag nästan skulle kunna dö för är ett Nikon 50mm f/1.4 AF !! Vad underbart det vore. Tänk om man kunde hitta de till en billig peng, eller varför inte bara hitta de. Liksom bara sådär! Vore ju rätt gött.
Sen så vore ju inte en navelpiercing helt fel heller. Och ett jobb, som vanligt!

Imorn är det fredag, och ännu inga planer är smidda. Kanske bio? Även fast ingen verkar vilja följa med. Men The Imaginarium of Doctor Parnassus måste jag bara se. Så vad gör man inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0