det ser ut som att carl von linné hade bulliga kinder?.

mamma åkte ju till mormor i onsdags, och pappa åkte bort i igår. så jag blev ensam hemma. eller nej. erik kom hit, som tur var <3 och vi gjorde mat, kolla massa tv och bara hade de hu bra som helst!

och eftersom jag är/var hundvakt fick jag gå upp 40min tidigare typ. inte bara för att ge hundarna mat utan också hinna in till stan. Kom iaf upp vid kvart i 7. något segt! käka frukost. sen var det meningen att jag och erik skulle åka hemifrån halv 8. men de blev snarare 20 i 8.. för moppen ville inte riktigt starta. sen missa jag typ bussen när vi väl kom hem till erik, så jag fick åka samma buss som erik och komma sent. men bussen ville inte komma när den skulle.. 8min sent. +att de va vägarbete på rud. så jag kom mkt senare till skolan än vad jag tänkt. sen har hela dagen flytit på, skolan, ut med hundar, plugga, buffy. men nu är mamma äntligen hemma :)

imorn blir de in till stan, träffa bubb och andra trevliga människor! som typ Karin :D
sen tror ja att jag börjar bli lite lätt sinnessjuk.. för på nått sätt så gillar jag min skit fula lånetelefon. på ett sätt är de skönt att inte ha en massa grejer på den, hm. låter nog konstigt.
nej nu ska jag nog kolla på idol, och kanske hjälpa till med maten?
hejdå.



igen.


Kommentarer
Postat av: Vicky

haha vad är det för rubrik?

Gillar den innan med, Svenbertil!

2009-09-30 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0