Bruce Springsteen - My Hometown

en vecka senast. är int direkt bra på dethär.
hade studiedag idag, eller vad man nu ska kalla det. har vart ledig iaf. kn ju säga att de har vart mkt tv tittande! haha. kom upp vid halv 12 ungefär. fixa flingor och kolla top model och oth. sen åka in till stan och hämta mammas nya bil. blev också ett stopp på bke och lämnade in min mobil. så jag har världens finaste lånetelefon. en gamal nokia utan färgskärm och t9. men ficklampa finns de.. va de nu ska va bra till? hm. när jag kom hem blev de 2avsnitt med buffy. göra negerbollar och kolla baywatch och svenska hollywoodfruar.
och nu sitter jag här, ska snart gå och duscha. måste försöka lägga mig tidigt.

sen så känns de som om de saknas ngt?

 


Kommentarer
Postat av: bror

Haha, fick du en pensionärstelefon :P

2009-09-17 @ 10:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0