bli bla blo bli bli bla blo blo

god moron eller nått, kanske eftermiddag?
är hemma hos erik iaf <3 ligger i sängen och kollar på tv.
vad dagen bjuder på vet jag inte..
men iaf, hade matte-prov igår, kändes som om de gick lite bra..
sen skulle pappa komma och hämta mig när ja slutat, men jag väntade i 50 min..
och ja tyckte det var konstigt att han inte ring än o sakt att han va där ute..
men sen när ja tittar på min mobil så står de "ingen nätåtkomst".. de fel ja lämnade in min telefon för..
blir galen. då hade han väntat i över 20min utanför  skolan x)
sen fick ja reda på att de två vita älgkalvarnas mamma, (som också var vit) har blivit påkörd denhär veckan..
stackarna..

nej nu ska ja vara social, hejdå eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0