fribiljett mot himlen.

just nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen.
ja winnerbäck är nog det enda som har varit bra denhär veckan. eller?
tänkte de mesta av tiden på min ayko som låg med syrgas hos veterinären. trodde inget annat än att han skulle dö. eller att han redan var död. bara tanken fick mig nästan att gråta.
så kanske var det harry p kvällen med mina underbara vänner? med elins goda kladdkaka, promenader ute i de kalla, skratta åt våra minnen och victorias kommentarer?

så förutom winnerbäck och filmkvällenså har det vart en nästan hemsk vecka.
vad det nu kan bero på? något är det i alla fall.
& de blir ju inte bättre av att bara sitta hemma och göra ingenting.
  men om bara ayko gubben kunde bli frisk snart.
och att jag kunde få en hel helg med erik. eller iaf en dag, ett dygn. några timmar räcker inte.

en repris på den här veckan, nej tack!
maja's blogg har iaf blivit min favorit.

ayko & jag.

Kommentarer
Postat av: Vicky

hehe mina kommentarer ja (A)

2009-11-09 @ 15:21:56
URL: http://trumvirvel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0