Jimmy Eat World - Hear You Me

då var man hemma igen. Åkte till erik igår <3 hur mys som helst! käka tacos, sen gick vi upp och köpte ben&jerry's! mumma. kolla lite film också, en kass komedi :) haha.
idag vaknade vi lite innan 1, käka frukost, spela GH och gjorde käk :) sen stressa till bussen, som såklart var jätte sen pga att de hade snöat :S men varför inte försöka göra så att dom kmr i tid, iställe för att flytta fram dom 5min? sen blev de snabbt till eriks jobb, o säga hejdå till han där <3 fick stressa till bussen sen, men den skulle ju också va sen (y) *wiudhkafbdkshwfoiqa*, va rätt blöt när ja kom hem! haha...
nu ska ja fixa lite med våran skoltidning, så de inte blir för mkt arbete imorn!

tänkte att ja skulle ta mig i kragen och köpa dedär gladiator sandalerna på nelly.se.. men såklart när jag skulle in o kolla om de fanns i min storlek oså så är de borta :O BAJS LIKSOM! ja som SKULLE ha dom :|  hoppas dom kmr in i lager sen iaf...annars blir ja arg. sen så är jag extremt sugen på att köpa biljett till arvikafestivalen! (Y) men just nu har man inte råd, kanske kan göra en deal med pappa? hoppas iaf.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0