Won't You Come Again - Susie Suh

första dagen på sommarjobbet avklarat! men kan ju lova att efter 8timmars jobb blir man som död :D haha.
började med att gå upp vid 20 i 8, väcka älskling<3 och börja göra mig i odning, sen en snabb frukost och sen börja gå mot vallargärdet. lämna erik vid bussen, sen gå snabbt till nickebo. kom precis kl9! haha, ja som tänkte komma nåra min innan..menmen. Sen vart de o bara va, ute och inne. även om jag inte har gjort så myckt är ja gått som död. somna i fåtöljen hemma, o mamma satt bara nåra meter ifrån mig och sa att det var mat, men no reaction!
nu är klockan snart 22, och jag funderar på att lägga mig.. blir nog 7-8timmar imorn också. eftersom att de är stängt på midsommar och att jag ska till arvika de två sista dagarna! så samanlagt har jag 18 timmar att jobba in. 18! fast de är ju inge tvång, men vad gör man inte för pengar? :)
nu ska jag nog dra mig mot sängen! puss.


typ det sötaste jag sett på länge! ^^

Kommentarer
Postat av: Maja

Jättegulligt ju :D

2009-06-23 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0