Shadows in the alley

då sitter man här igen, kanske sista gången på nån vecka? eller nej. iaf åker till köping imorn på hund-utställning, sen direkt efter de på klassfest! ska äntligen få träffa mina goa flickor :) sen på söndag blire att åka till finspång på ännu en utställning, sen åka direkt ner mot skillingaryd! där jag är hela nästa vecka, för att de är ssm :) äntligen! hoppas på bra väder dehär året också!
kan ju berätta om idag, eller de senaste dagarna. har vart på inte fullt så bra humör de senaste dagarna, vet inte vrf..aja. Har iaf vart med erik sen i tisdags kväll. tog moppen till honom då och sov där <3 sen hem nästa kväll, själv. sen kom han till mig igår och sov tills idag :) kmr sakna han till 1000 nu! kommer inte att ses förens efter den 27.. och de är lång tid..för lång tid. och när jag kommer hem ska ja försöka åka iväg till nordens ark :D hihi. och smögen eller nått! sen ska jag och erik fira 3år också, den 4augusti <3
och en sak till, winnerbäck kommer till karlstad den 4november, wiiiee! blir och köpa biljett när ja kmr hem.
pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0