men wow, jag fick bara 5 skavsår på arvika!

hm, nästan 2veckor gått sen sist. och rätt mkt har ju hänt. eller de beror på hur man ser på saken kanske. hehe :)
har iaf jobbat klart på förskolan, saknar de kan ja lova! sen vart det arvikafestivalen med älsklingen :) och där var de hur bra som helst kan ja lova :D träffa fia o hade ett hus för oss själva!
sen när man kom hem till ulvsby drog de bra vädret till afrika eller något, och jag kan inte sova på natten och jag sover hela dagen. haha! inte bra detta. men idag gick ja faktiskt upp vid 11! wow! gröt har ja börjat äta med! coolt jag :D måste ju även tillägga att jag har blivit sjuk, IGEN! drygt detta... och de har regna hela veckan, och ja har bara vart hemma och inte gjort ngt..för alla andra gör ngt annat!
saknar mina klassisar med! mina söta goa tjejer! :D





Kommentarer
Postat av: Kaaaaaaaaarin

Gillar killen i Telletubbi dräkt (y) Sexigt!

2009-07-10 @ 20:21:49
Postat av: morotsvictoria

Men vi ses väl på lördag? :)

2009-07-14 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0