William Fitzsimmons - I Don't Feel It Anymore

första skoldagen efter lovet, helt okej. för vi slutade halv12 (y) då blev ikea med mor&far. sen hem!

och jag vet inte vad det är med mig, har vart helt konstig sen söndags. vet inte om det är för att det var en så jobbig tid denhär månaden förra året. jag kanske tänker tillbaka lite extra utan att jag ens vet om det? för det känns som om jag är tillbaka, ja känner mig tomm på något sätt. ensam? nej, det vet jag att jag inte är.. men på ett sätt känns det så, tror ja.. sen så känns det som om nått kmr att hända, bra eller dåligt vet jag inte. men de lutar nog mer på de dåliga..
jaaa, känns ju lite lagomt flumm o skriva en massa sånt här, men det måste bara ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0