060804

det har vart en jobbig men ändå lugn vecka. Igår slutade jag faktiskt klockan10! riktigt gött. blev hem och sova lite :)
idag slutade jag 20 i 1. blev att simma tyå 750m, sen fick det vara nog. basängen fylldes av galna ungar och sega tanter, så jag orkade inte mer x) kom ju inte fram ngn stans.. haha. Sen blev det en sväng på stan, för ja skulle träffa erik vid 4. köpte örhängen och en glass på donken! :D sen kom älsk, och vi gick till bibblan först för han skulle låna bok, men han hitta inte den han ville ha så de blev en annan x) så vi missa bussen bara för de. När vi kom hem till han blev det käk och mys <3 tog bussen hem vid 7. så nu sitter jag här, ska nog snart gå och sova ^^ men de blir nog att kolla lite greveholm först !
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0