Foo Fighters - In Your Honor

nu är det äntligen lov, riktigt skönt. Idag har jag i stort sett inte gjort ngt. Drygat vid datorn&tv. & en liten promenad med mor & hundarna, sen blev jag 5 och gjorde en snölyckta :D haha. men ja tror den har rasat..

här kmr en uppdatering på de senaste dagarna!
fredag: Åkte till älskling efter skolan <3 käka&gjorde oss i ordning för utgång med pontus. Drog till orrholmen på fest hos eriks jobbarkompis (eller va man nu ska kalla de). Var väl helt okej, men var nog inte där nå vidare länge.. kmr inte riktigt ihåg x) drog till stan, och försökte hitta toa, men då kom bussen så de fick helt enkelt vänta -_- kom väl hem runt 12 halv 1. somna på sängen dirr, sen kom älskling med smörgåsar bulle och mjölk, så gött! :D haha. MYS!
lördag: kom upp runt halv 12, kände att gårdagen inte riktigt hade gått ur.. blev frulle och göra sig i ordning för att åka upp till kronoparken för att träffa Karin :) (för erik skulle träffa sin kusin och repa inför kvällen). Och jag hade oturen att bussen till villaområdet precis hade gått, så det var bara att börja gå i snöyran, jätte kul -_- & när man kommer fram står Karin i dörren och skrattar, inte så konstigt kanske när hela huvet&halsduken är täckt av snö x) haha. Efter att vi suttit och snacka lite kom vi på att vi ville göra kokos-kladdkaka. men vi var tvungna att gå upp till konsum för att köpa kokos. så de var bara att gå ut i snön igen. haha. kallt och blött var de. Efter käk och kaka gjorde vi oss i ordning frår att åka in till stan, för att kolla när Erik skulle spela :) och sen dra till UNO. Men då missa vi ju såklart bussen, eller va vi nu gjorde. så de var bara att springa upp till universitetet..haha, ännu en promenad i snön. Kan ju säga att vi var jätte fina när vi kom fram till stan, sminket hade runnit och håret var blött! + att vi hade ont i fötterna, det har jag än! hahahahaha.... Efter att få suttit och lyssna på massa dret i 2timmar var det äntligen älsklings tur, och han var hur bra som helst<3 :) sen var det dags att gå ut i snö stormen igen, skulle möta Pia på torget för att sen dra till UNO. Men karin hade inge lägg så hon kom inte in, så hennes mor fick komma ner med passen x) och när man väl kom in var de hur drygt som helst.. så vi drg efter ett tag..Till Sibylla, där ja köpte mini Meal! GÖTT! sen så visade sig när vi gick till bussen att dom bjöd på pannkakor på torget -_- När erik&ja kom hem blev det film, Hotel Rwanda :) som jag egentligen nyss har sett, men den är ju bra så de spelar ju ingen roll. Sen somna jag direkt.!
söndag: kom upp ur sängen vid halv 2, eller senare. Blev att dega hela dagen :) gött de. Drog hem från Erik vid halv 6. då blev det att kolla nåra avsnitt oth, och lite på Forrets gump & mumin :D haha.

nu vet jag inte riktigt vad det blir, kanske kolla klart på ngn av filmerna :)
vill ha sommar också, och min födelsedag! ge mig en kamera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0