göteborg ffs ! :D

kom till göteborg igår, till min bror & hans sambo cissi :)  blev det en kort sväng på stan,slappande hemma och kolla på pingviner. haha x)
idag kom jag upp vid halv 9,skulle till cissi's jobb medans bror var på föreläsning. sen blev det heldag ¨på stan :)
nu sitter jag här i soffan o kollar tv med cissi, medans jonas gör käk :) blir film sen också, Patrik 1,5.
åker hem imorn också, känns rätt tråkigt..har juprecis kommit hit.. menmen. ska ju fira mormor oså.. så manmåste ju. Blir hem till Erik på söndag också <3

btw så måste jag säga att jag är stolt över karin :D haha, som fixat i sin dusch ;) fast å andra sidan har jag inget att retas för längre :O BÄST ÄRU IAF! <3


Kommentarer
Postat av: Karin :D

Tack du, jag är så stolt över mig själv ;) Hahahahaha

2009-02-27 @ 21:36:50
URL: http://knorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0