kan man säga att en katt kan vara ens bästa vän?

tvinga mig själv att logga in här och skriva lite
inte för att jag vet vad.. men ja.
sitter här iaf och lyssnar lite på clint mansell - together we will live forever
som måste vara ett av dom finaste klassiksa låtarna som finns,
även om jag egentligen inte gillar klassiskt, men detta!
och så klart den som är med i requime for a dream.
nörd ja känner mig nu.
imorn blir det iaf mellandagsrea om vädret tillåter!
om de blir för mkt smöstorm får jag helt enkelt stanna hemma..
jaja, nyår är det snart också.
vad man ska göra vet jag inte.. eller jo
jag ska vara med Karin! det är det enda jag vet <3
och erik hoppas jag!


misse mull på självaste julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0