William Fitzsimmons

jag skulle precis ta tag i dörren till korridoren på våning 4 på sundsta när jag möttes av alla i min klass. vi hade tydligen inställt, så vi fick 70minuters håltimme. gött men ja kunde ju lika gärna vart hemma och sovit nåra minuter extra. menmen, fick nästan klart min filmanalys! gött de iaf. efter de vart de matte, och vi fick tillbaka vårat prov. och gissa vem som fick 21 om inte jag, haha! jag dör på att få 20 eller 21 hela tiden -_- det är väl 2 ggr under snart 4års tid som jag inte fått de! xD haha..illa. men G blev de iaf. Fick tillbaka engelska uppsatsen också, men jaa... gick inge bra alls. jaghade inte fått med allt som skulle med å min gramatik är lika dålig som vanligt (Y) på sista lektionen blev jag klar med filmanalysen, hoppas på att den blir hyfsad!..    när jag kom hem blev det absolut ingenting.. började läsa men jag somnade, med boken öppen såklart!
måste ju säga att vädret är ju helt bäst just nu, bästbästbäst!!! <3
imorn äre fredag och jag är hemma själv. så jag har laddat med chips, godis och pizza :D höhö! blir kalas de.
en annan sak jag måste tillägga är att mina bäbisar är helt underbara, fattar inte att man kan känna ett så stort lugn och en sån trygghet hos så små varelser. de har ju för17 inte öppna ögonen och örona än... men bäst är dom iaf. & söta! <3




Går inte att sluta lyssna på det, usch de är så bra. lyssna bara på honom, han är så bra så bra!  kan inte ens välja vilken låt jag ska lägga in här, för alla är så fina. de känns så sköra på ngt vis, äkta. och hans röst ska vi inte en prata om :) men dock är han bäst live!

Kommentarer
Postat av: morotsvictoria

2009-04-05 @ 18:43:23
URL: http://tr
Postat av: morotsvictoria

åh, jag lyssnade på den en gång sen var jag fast.

Sjukt bra låt, sjukt bra röst!

Eh, Oj fin kommentar jag skickade där innan :d

2009-04-05 @ 18:44:48
URL: http://www.trumvirvel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0