the veils - the letter

då sitter man hos mormor i trollhättan, kom väl hit vid 12 typ. fast de blev lite på stan o grejer innan. köpt mig en t-shirt och mami har köpt en klanning till mig, wie :D jätte söt!
ja, igår var det ju så att jag skulle till tandläkarn.. ladda som attan hela dagen på att ja skulle dit. satt och hade världens klump i magen i väntrummet, sen när dom kmr och hämtar mig så säger dom "-jaaa, vi får kolla om det verkligen behövs lagas.." så kollar dom och så var det inget hål! då hade min hygenist sett fel -_- så de hon trodde va ett hål va en skygga från en gammal lagning? eller ngt i den stilen.. haha.
imorn blire en sväng till morbror&kusinerna :) sen hem på fredag!
nu blire o fixa käk, sen grey's & lite wii !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0