The Veils - Sun Gangs

de var den måndagen, vaknade hos älsklingen imorse :) sov hos han inatt, inte så svårt att räkna ut kanske. men de gjorde jag iaf :) kom till han igår vid 4, vi käka tacos och lite senare gick vi upp till macken och köpte godis och dricka :) hihi. gött var de! sen blev de i säng tidigt, 22:45! tidigast någonsin! haha.
i skolan idag vart de inte mkt gjort, satt o dryga i biografen jag vet inte hur länge, men länga var de :| i stort sett hela lektionen..sen vart de matte och sen sluta vi 10 i 2. drog in till stan för att kolla på ett par skor som ja endast har kollat på på internet. så j var ju tvungen att dra in och testa dom. & såklart fanns de bara ett par i 38 kvar..så de var ju bara att bestämma sig. svarta eller bruna? efter många om och men och nåra samtal till mamma fick jag med mig ett par svarta hem :) haha. efter de mötte ja upp pappa, och sen hem :)
nu ska ja hoppa in i duschen, och sen sova :) <33

erik andersson, finns ingen bättre <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0