hm?

i lördags var jag som sakt hundvakt, med erik <3 allt vara bara bäst! speciellt vädret :D satt ute och käka frukost med sofia, sen glass ute med erik och sen mat :) usch va gött.
sen på söndagen drog erik vid typ..halv3? å efter de blev de inget speciellt.
Idag måste ha varit en av de tråkigaste dagarna ja har haft..haha. vaknade av att ja är förkyld, ja fryser fast de är varmt. och inte har jag haft ngt att göra. kan de bli tråkigare, speciellt när man inte får pussa på bäbisarna x(
imorn vid 15 tycker jag alla ska skänka en tanke åt mig, för då sitter jag hos tandläkarn. USCH! jag vill inte.. får hoppas ja jar feber eller ngt. haha.
btw så är det inte alls långt kvar till min födelsedag :D wie, längtar lite faktiskt. så ja kan få min jan bylund dvd :D hoppsa ja iaf... :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0