gillar ni vedeldad bastu?

igår kväll satt jag och skrev ett jättelångt inlägg, om vistelsen på badhuset, och hela dagen. men datorn fick damp..så allt försvann :) haha. eller typ 3 meningar hamnade i utkastet. så jaja.
Inatt somnade jag vid 4... det var så varmt på övervåningen så de gick bara inte.. låg o verd mig i 1½ timme typ. usch fy å blä. gick upp vid 11 idag, sen ut med hundar, käka, duscha och sen vid halv 3 kom karin :) vi åkte till skattkärr, eftersom vi skulle hjälpa till på en bröllopsmiddag. hjälpte kocken först till halv 7, sen fick jobba helt själva till halv 10. men pengar fick vi allt :)
nu ska ja nog lägga mig, känner mig halvt död eller ngt. + att de här inlägget blev nog lite halv flummigt skrivet ^^ skriver fel hela tiden -_-
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0