erik andersson <3

herregud säger jag bara! så nervös har jag inte varit på länge! :O händerna i ansiktet & en ömm läpp. kan inte säga annat än att färjestad är bäst! just nu är de faktiskt de, helt sjukt!! å glad är jag :D hihi.
Har haft rörlig bild hela dagen, eller fram till 2. usch säger ja på de, hata rörlig bild :) uschuschusch :) inte min grej alltså.. Efter de blev de och vänta på Erik, som "snart" var klar ;) och snart skulle vara typ 15min, men de var de längsta 15minutrarna i mitt liv, efter 1timma ringde ja, då va de klara på tingvalla efter en massa strul..sen fick ja vänta yttligare i 20min för att snubben på hans prao-plats va dryg :) haha. Sen blev de hem till han och käka mat&glass :)
imorn slutar jag 12! gött. Kanske ska träffa Elin också, & om inteså blire hem och plugga inför provet på torsdag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0