jag förstår bara det som är vårt

ska snart gå och lägga mig, finns inte så mkt att göra nu längre. har inte gjort så mkt annat än att sitta här. va ute en sväng med hundarna och hjälpte pappa med trappen bara.
imorn blir det upp vid 9. ska till Pia :) blir att va där till 4, sen funderar ja på att våldgästa ngn. vi får se hur det går (y)
saknar erik btw... "/ <3

snälla bara försvinn, orkar inte längre. vill bara få ett slut på allt. du har gjort mig så annorlunda, du har dödat en del av mig. DU har gjort mig såhär! död på dig (Y)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Fin blogg. Har du läst min?

2008-10-27 @ 23:17:23
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikar in bara

www.enlitentax.blogg.

2008-10-27 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0