Ray Lamontagne - Crazy

söndag kväll.
Vart med Erik idag&igår<3 underbartunderbartunderbart! finns nog inte bättre (: har inte gjort så mkt, kollat film oså.
nu ska ja kolla tv sen plugga "/

uppdatering 21:15:
huvvevärk, mensvärk, trött, sleten, besviken, typ allt. välkommen till klagomuren eller vadå?!  haha, känner mig inte på topp precis. vill bara lägga mig ner i sängen med kläderna på och sova till jullovet. har 2 spanska läxor tills imorn, men ja har inte ens börjat och kmr nog inte börja nu hlr. kanske imorn eller under veckan. sen har ja 3 svenska läxor tills på torsdag. har bara gjort 1½. får lite damp på att vi får inställt hela tiden, eller visst är de skönt med sovmorron, men ju mer inställt ju mer läxor. å vem fan gör dom när man ska? Har även prov i samhällskunskap på onsdag. blir inte förvånad om ja har yttligare nån läxa. bläääääääääää säger jag bara, är något stressad :O
nää, nu ska ja göra negerbollar eller nått. så man kan bli lite glad.


Kommentarer
Postat av: wasana

va gulligt att du länkat till mig:) självklart ska ja länka till dig me! puss <3

2008-11-16 @ 19:17:57
URL: http://wasaney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0