Ray LaMontagne - Jolene

börjar mer gårdagen, fick inställd idrott så vi slutade direkt efter matte-provet. blev först en tripp på stan med elin sofia & victoria :) köpte mig ett nytt fint nagellack (y) sen kom pappa och hämtade mig. Blev hem, sen in till stan igen med mamma för hon skulle klippa sig, beställde också tid till mig! blir att klippa & tona/färga på tisdag :) hoppas de blir bra :|
på kvällen blev de att kolla på idol, för ja kände att det var idag johan skulle åka. & det gjorde han ju också. vilket var väldigt bra.
idag gick jag upp när klockan va över 12. kände redan då att det inte var en bra dag, grått och dimmit ute. usch... så de blev att kolla på en skit film på tv. annars har ja inte gjort nått. ikväll blir det iaf att vara hemma, kmr ingen stans. så det är bara att underhålla mig! (y)
herrrrrrrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0