Augustana - Stars And Boulevards

torsdag.
Blev väckt 07:15 idag. skulle följa med mor in och simma medans pappa träna. Simmade bara 800 idag, var väl en månad sen ja simma sisst, så jag var typ död :D haha. Sen var mami snäll och bjöd på en solning :) skönt.
Vid halv 2 åkte jag in till stan. Skulle träffa bror, äntligen :) men innan ja mötte han och cissi vid museét gick jag och köpte mig ett paraply och ett par trosor x9  sen gick ja till museét. Gick och kolla där, fika oså :) dock va det meningen att vi skulle åka båtbuss, men den skulle inte gå förens 6.. men skönt att få träffa Jonas igen, cissi med ofc! :) ska försöka komma ner till gbg snart.
Nu sitter ja hemma, Erik har precis kommit hit :) <3 vart på träning, så han står i duschen.. haha :D saknat han<33

imorn blire att köpa present till pappa, som fyller år på lördag. Sen buss till Kil för att träffa Sofia :D <3 fest på kvällen, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0