älska vädret just nu <3

Måndag, igen. Skön dag måste jag säga :)  
först skola, nästan inget jobb alls. fick sluta tidigare från spanskan eftersom att ja hade prov. Så pippis & ja kom in ca 45min tidigare in till badhuset :) simmade 1km, sen blev de att sola vid sundstakärn innan min buss kom :)
när ja väl kom av bussen hade 2st krockat , så de va värsta bilkön x) men ja tog ju som tur var den tidiga bussen, annars hade ja fasnat i bilkön :D när pappa väl kom och hämtade mig så blev de att käka och sen ner till vallargärdet & kolla All Stars :D träffade Alex också :)

Imorn blire skola, sen sover Elin hos mig :) ska ju till Stockholm på onsdag (Y) yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0