Melissa Horn - Hanna

Då är man hemma igen då! Kom hem runt fyra på måndag morgon. Kan ju säga att jag saknar allt o alla redan "/
tänkte iaf skriva lite kortfattat dag för dag vad jag har gjort :)


Måndag:
Gick upp vid halv 9, duschade och åt frukost. Sen vid 10 blev det avfärd :) Stannade som vanligt vid Rattugglan, käkade lite där sen snabbt iväg igen. Var väl framme i Skillingaryd runt 2 tiden. Fixade husvagnen och satte upp förtältet. Sen blev det bara slapp o nåra promenader med hundarna :) Träffade även Yacki & Yarro, mina söta bäbisar ^^ haha.
Tisdag: Idag blev det inte mkt gjort, bara kollat lite på brukset :)
Onsdag: Kollat på brukset en stund idag med :) och varmt har det vart :O :D
Torsdag: Var & tränade lite med hundarna på förmiddan, sen åkte jag & viktor med ulf, moni & barnen och bada :) hur gött som helst. var väl där en timme, sen tillbaka till campingen igen.      Sen vid 3 var det modprovsträning, så jag gick dit och kollade på Cissi&Jazco, och det gick lika bra som vanligt :D
Fredag: Idag började själva utställningen, alla valpklasser går idag och sen imorn och på söndag går dom vuxna. Gick iaf upp kvart i 8, och redan då var det as varmt :O men gött! Sen blev det inte mkt annat.
Lördag: Gick upp 8 idag, för att kolla modprov :) och Cissi&Jazco gjorde ett precis lika bra jobb idag, om inte bättre (y) (han blev till&med bästa skyddshund av alla som var med och gjorde modprovena, och det var väl runt 30st.) sen var det bara att vänta på att dom skulle in i ringen o göra enskilda.       Sen senare på kvällen blev det klassiska långbordet! mkt trevligt! sen lite senare på kvällen blev det att gå upp på pubben som fanns på området ;) trevlans!
Söndag: Tog en sovmorgon idag :D men vaknade mellan 9 o 10 av att det var så varmt i vagnen :O gick knappt o andas därinne x) hahaha. Efter lite frukost gick jag upp och kollade finalerna, och väntade på att Jazco skulle in. & när han väl skulle in blev han uppropad 10, vilken var över förväntan! Slutade också på den platsen, hur bra som helst. det var ju trotts allt mellan 30&40 hundar med (y) men det ar nog tack vare att modprovet gick så bra.   Sen på kvällen drog jag mor far viktor sanna & hundarna ner och badade. himla gött.  Sen var det ju meningen att vi skulle åka hem på måndag/imorrn förmiddag, men så blev det inte (eftersom ac:n är trasig). Så vi kom iväg runt 12 på natten och var väl hemma i k-stad vid 4.


det kanske låter som en skit töli vecka, men jag kan lova att det har vart den bästa veckan på lovet! <3 o är man uppvuxen med det så kan man inte hjälpa det :) 17de gången jag vart på ssm nu! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0