Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut (feat. Melissa Horn)

Winnerbäck blev i fredags! <3 Hur bäst som helst!! det var lite små drygt att lyssna på massa förband o skit i över 3 timmar.. men nu i efterhand kan jag ju säga att det var helt värt det :) sen att mitt blodsocker gick ner var väl ett minus ;/ men det gick över tillslut efter en lång jakt på vatten. men aaja. Stod iaf nästan längst fram, o ja kan ju lova att de blev trångt sen, massa konstiga människor som hoppar runt o dansar x) haha usch.   Men konserten var iaf BÄST <3
efter så sov Erik hos mig :), och sen på lördagen/igår hängde jag med honom hem, sov där <3 kladdkaka film & tp blev ^^
imorse, skulle Erik städa lägenheten :/ så han var tvungen och dra halv 11.. (men christina var snäll och körde hem mig (: )   så nu kmr ja inte få se min älskling på över 1vecka :| för jag drar till Skillingaryd imorn, på ssm! kmr bli kul, men kmr sakna Erik så mkt<3 o vännerna :)

nu ska jag börja packa, för de ska vara klart ikväll -_-  haha . .


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vem av kandidaterna på min blogg skulle du vilja ligga med, gifta dig med och knuffa ut för ett stup??

Kika in på min blogg å svara vettja!



(när du ändå är där kan du passa på at vara med i tävlingen om ett finfint halsband också!)



Ha det bra!

2008-07-20 @ 18:34:46
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0