Gary Jules - Mad World

Idag vaknade jag med Erik vid mig sida :) <3 underbart som alltid.
Men hur som helst, ja skulle ju till min Karin idag :) var tänkt att ja skulle komma iväg vid 1-2 tiden. men som alltid så försover jag mig, hahaha! + att mor o far inte var hemma. Sen till min rädding kom eriks pappa. & han var snäll o körde mig :) tack! När ja väl var framme blev det smink o tv. sen drog vi ut, köpte go glass & godis :) enheldel snack blev det också, alltifrån hitler & stalin till datorspel & allmänt störda människor :D haha. Mktmktmtk bra dag! trotts att fontänen inte blv x) men de blir en annan gång.

WINNERBÄCK på fredag ! läääängtar <3

saknar dig, erik <3 tack för att du förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0