jag förstår bara det som är vårt .

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns inte så mkt att berätta. även om det har hänt så himla mkt den senaste veckan. fattar inte varför allt ska hända på en gång.
Men allt som hände igår vill jag inte ens tänka på. jag kan inte beskriva hur hemskt de känns att lämna någon som man verkligen älskar. men det känns som om det var det enda rätta just nu. Hur hemskt det än låter.
och jag kan inte säga hur framtiden kmr att se ut.  Vi kanske hittar varandra igen, det vet vi inte. men ja hoppas. det gör jag verkligen. fast när man hör andra saker från andra människor är de inte så lätt att hoppas längre.

För trots all tomhet
trots det timglas som sliter i oss
Så ska vi hitta en väg ändå
Vi skall hitta en plats ändå
Hitta ett hem vi två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0