Sonata Arctica - Shy

har inte skrivit på nåra dagar såg ja.. så ja uppdaterar lite.

lördag: Åkte till Nautilus med pappa vid 9, träna & simma. gött till 1000! Sen vid 12 åkte jag, sofia & patrik till IKEA och kolla lite, sen en sväng på bergvik. jag fattar inte varför hela mänskligheten ska vara där x) haha, fyy vad folk de va. efter att ha gått där ett tag åkte vi till Kil. va där nåra timmar sen in till stan igen, hem till Patrik. Där blev det inte så mkt, för dit vi skulle blev vi inte välkomna längre xD hahahahahahahahaha.

söndag:
Vaknade med världens träningsverk i bröstmusklerna! fyfan vad ont.. men de är värre nu kan ja säga. Men iaf, blev pizza sen senare på dagen! gött, fast än att den smaka konstigt. Vid 6tiden fick jag skjuts hem av patrik, och vid 7 kom älskling <3 underbart! saknat honom såååååå mycket! mys blev de.

måndag/idag:
Det var meningen att jag skulle med pappa och träna idag igen, men han väckte mig aldrig så ikke. Så älskling&jag sov till 1, hihi. Sen har vi inte gjort så mycket, va ute med hunderna. Och erik skulle leka jesus under vintertid, (försöka gå på is) men det gick väl inte så bra kanske, utan hela foten hamnade i bäcken. haha! Stackarn :) så jag fick gå med mamma själv dom två andra rundorna.
nu var det typ 1timma sedan erik åkte, och jag saknar honom redan <3 vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske nån film eller nått :) längtar till nyår också! hoppas de blir bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0