Lars Winnerbäck - Hjärterdams sista sång

när jag vaknade idag trodde jag att det var julafton, men jag blev rätt snopen när jag insåg att det bara var dagen före..haha. Och jag måste säga att den 23 är väldigt dryg. för allt ska fixas, man ska städa, klä granen & kolla på bingolotto -_-  men det var tur att jag gick upp efter 12, för då är ju dagen "nästan" slut. 
   en annan grej jag tänkte på imorse var att man bara äter på julafton. äter äter och äter :O tänk hur mycket pengar man lägger ner för en enda dag :O de är liksom inte nåra hundra, snarare tusellappar! de är ju rätt sjukt :D och eftersom ja är stortänkare så tkr ja synd om barnen i afrika, för dom har ingen mat alls, och här kommer vi som inte ens är nån "rik" familj och köper mat för över 15hundralappar, för nåra dagar under jul. haha det är faktiskt illa. Sen så vill jag bli fadder, men jag är visst ensam om det i min familj. för de kostar ju för mkt pengar, men egentligen inte (tkr jag). för dom barnen har inga pengar alls. menmen, jag får väl skänka en tanke iaf. känner mig ganska moralisk eller vad man nu ska kalla det :)

nu ska jag damsuga och hjälpa pappa med köttbullarna -_- great! skriver väl nåra rader sen senare, men GOOOJUL iaf <3

asså, endel av mig sa att jag skulle lägga allt bakom mig och börja om på nytt? försöka att prata med dig igen, eller nått. att skita i vad alla omkring tkr. men just nu känns det ovärt, efter allt jag fått veta nu vet jag inte om du blivit annorlunda. är du ute efter en repris? är du ute efter den jag älskar mest? eller vad är det frågan om.. jag ger snart upp, det blir aldrig bra. det bara kommer upp nya saker. och alltid är det dåligt. När kommer det nått bra, nått riktigt bra?
jag vet inte om jag vågar önska att 2009 ska bli ett kanon år. det gjorde jag förra året, och det hade bara gått 4 dagar när allt rasade samman. men ska jag våga hoppas igen?
och ja, jag saknar dig. du vet alla vet.  men som om du ens skulle bry dig? som om du ens nångång har brytt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0