Jimmy Eat World - Kill

idag var det sooovmoron! gick upp vid 11 :) började 2. så jag hade gött om tid att göra mig i ordning oså (y) men det va rätt ovärt att gå på spanska lektionen, för ja kmr inte undan min skriv-uppgift -_-
sen ja kom hem har ja bara kollat oth typ :) 2avsnitt iaf. väntar på att få ner dom andra 15.
imorrn har ja inge lektioner alls, så jag är ledig :D fast jag och pappa ska in och handla julklappar, så nån vidare sovmoron blir det nog inte.. Sen så blir det Erik resten av dagen <33
+ så längtar jag som attan till fredag! Blir att vara med Sofia och göra nått galet <3

You kill me you always know the perfect thing to say,
I know what I should do but I just can't walk away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0