Vitamin C - Graduation (Friends Forever)

mamma väckte mig kvart över 10 idag -_-  fast ja kom inte upp ur sängen förens klockan var runt 11. käkade lite frukost. sen kom mamma på att vi måste fixa nytt pass till mig, för de går ut samma dag som ja ska åka till Tyskland, den 11september :| läskigt!... men iaf. Jag gjorde mig i ordning, i HELA 45min!! haha. sen väl inne hos polisen fick vi stå i kö ett bra tag. men när de väl var våran tur så sa hon innanför rutan att min pappa också måste skriva på för att ja ska få göra ett nytt pass -_- och min pappa är inte hemma på hela veckan, så vi fick åka hem igen! drygt kan ja lova..   
Sen kom Erik hit, innan han skulle träna <3 Underbart!
Imorrn blir de förhoppningsvis tjejkväll med flickorna :) kmr bli hur bra som helst! saknat doooom <33
nu ska jag hämta glass och göra mig lite marängsviss, mohaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0