Lars Winnerbäck - För dig

Idag är det en speciell dag :) Erik&Jag har vart tillsammans i 2 år! <3 helt sjukt vad tiden går fort :O   ska iaf till han sen, vet inte riktigt vad vi hittar på, men de märks väl. ska iaf bli mys som fan! <3

kan ju passa på o berätta vad jag gjort mer under helgen (y) hahah! I lördags blev det att dra till stan igen, så jag o Erik ringde Karin o fråga om hon skulle med, för erik behövde lite såkallade råd :P haha. Efter nån timme på stan drog vi till IKEA. Kollade runt där sen käka vi lite. Sen drog vi oss mot krp igen, hem till Erik. Käkade igen, sen satt vi bara o snacka hela kvällen :)
Igår blev det att kolla på Eriks match. Men det gick väl inte världsbäst direkt. menmen :)

nej nu ska ja försöka få ordning på min design, sen göra mig i ordning för att åka till Älskling ! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0